قضاوت کردن استفاده مشاوره مشاهده نیکون D5500

قضاوت کردن: استفاده مشاوره مشاهده نیکون D5500 نورنگار noornegar نورنگار

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی روحانی امروز با وقت انتخابات تفاوت كرده است / سید محمدعلی ابطحی

    پس از انتخابات اردیبهشت ۹۶و پیروزی حسن روحانی و شروع به فعالیت دولت دوازدهم، روز به روز امید جامعه نسبت به عملکرد دولت کم کردن پیدا کرد، آیا که آقای روحانی جهت

    روحانی امروز با وقت انتخابات تفاوت كرده است / سید محمدعلی ابطحی

    سید محمدعلی ابطحی: روحانی امروز با وقت انتخابات تفاوت كرده است

    عبارات مهم : اعتبار

    پس از انتخابات اردیبهشت ۹۶و پیروزی حسن روحانی و شروع به فعالیت دولت دوازدهم، روز به روز امید جامعه نسبت به عملکرد دولت کم کردن پیدا کرد، آیا که آقای روحانی جهت عمل به وعده های انتخاباتی خود عملا دست به هیچ کاری نزد و اگر هم زد نتیجه ای نداشت. بنابراین هر روز مردم نسبت به این دولت ناامیدتر شده است تا آنجا که شکاف دولت و جامعه زیاد شد. نارضایتی ها تا آنجا پیش رفت که حتی حامیان دولت از عملکرد او گلایه های بسیاری کردند.

    روحانی امروز با وقت انتخابات تفاوت كرده است / سید محمدعلی ابطحی

    بنابراین فاصله ای میان آقای روحانی با سرمایه اجتماعی حامیانش ایجاد شده است است که بعضی معتقدند این فاصله به جهت آن است که مدیر جمهور نمی خواهد به آینده سه مدیر جمهور قبلی دچار شود. البته بعضی دیگر هم معتقدند که آقای روحانی را نباید قضاوت کرد، آیا که او بعد از ۹۶ به جهت پرسشها بین المللی حاکم بر کشور دستش بسته شد و نتوانست به جهت حل پرسشها کشور فعالیت چشمگیری داشته باشد.

    درباره ۴ وزیر معرفی شده است از سوی روحانی به مجلس، بعضی معتقدند به علت نزدیک بودن مدیر مجلس به مدیر دولت امکان دارد بعضی از افراد رأی کافی را از نمایندگان مردم به دست بیاورند، ولی توصیه قابل توجه آن است که یکی از این وزرا فردی است که مجلس طی یک ماه گذشته قصد استیضاح او را داشت و باید منتظر بود تا ببینیم که لاریجانی اجازه کسب رأی را به این فرد خواهد داد یا خیر! هیچ کدام از وزرای معرفی شده است از سوی آقای مدیر جمهور مطلوب حامیان او نیستند.

    پس از انتخابات اردیبهشت ۹۶و پیروزی حسن روحانی و شروع به فعالیت دولت دوازدهم، روز به روز امید جامعه نسبت به عملکرد دولت کم کردن پیدا کرد، آیا که آقای روحانی جهت

    با توجه به جلسه ای که اخیرا آقای روحانی با اصلاح طلبان داشتند در سخنانش مطرح کرد که اصلاح طلبان شریک دولت هستند. تصورها بر آن بود که در معرفی وزرای تازه از اشخاص اصلاح طلب استفاده شود، ولی این چنین نشد. حتی فعالیت اشخاص شاخص اصلاح طلب مانند اسحاق جهانگیری را هم کم کردند تا آنجا که معاون اول در سخنان اخیر خود اشاره کرد که اجازه هیچ اقدامی از جمله برکناری منشی خود را ندارد.

    یکی از شعارهای آقای مدیر جمهور با این مضمون بود که «به عقب بازنخواهیم گشت» ولی درحال حاضر شاهد پرسشها بسیاری در داخل هستیم و این عنوان هیچ ارتباطی به تاثیر پرسشها بین المللی ندارد. جامعه به علت نزدیک بودن نظر آقای روحانی با اصلاح طلبان به او رأی دادند. بعضی معتقدند که پرسشها پیش روی جامعه از وقت جنگ هم سخت تر هست. درست است که ریشه پرسشها فقط به دولت کنونی باز نمی گردد و در ادوار گذشته هم شاهد این نوع مباحث بودیم، ولی باید دولت با توجه به شرایط کنونی جامعه از جمله اوضاع اقتصادی کشور جهت حل آنها راهی پیدا کند، ولی تاکنون تلاش دولت صرفا رفتن سراغ معلول ها بوده، دولت باید دنبال یافتن علت مهم پرسشها باشد.

    برای بررسی مقبولیت دولت و پرسشها آن «آرمان» با سید محمدعلی ابطحی مشاور مدیر دولت اصلاحات گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید.

    روحانی امروز با وقت انتخابات تفاوت كرده است / سید محمدعلی ابطحی

    آقای روحانی از سرمایه اجتماعی «حامیان» خود فاصله گرفته است؟

    باید این عنوان را قبول کرد که آقای روحانی از ابتدا خود را اصلاح طلب ندانسته هست. از اتفاقات بدی که در این میان رخ داد می توان به آن عنوان اشاره کرد که جمعی از اطرافیان آقای روحانی تصورشان بر آن بود تا یک هویت مستقل از اصلاح طلبی جهت آقای روحانی و خودشان ایجاد کنند. آنها با تصور آنکه صرفا با ایجاد یک حزب و نام جدیدی می توانند همان سرمایه ای که در جامعه اصلاح طلبی وجود داشته را در دست گرفته و حرکت کنند.

    اعتقاد من بر آن است که حزب اعتدال و توسعه به عنوان حزب دولت و سکوی پرش اعضا و نزدیکان آقای روحانی برنامه ریزی داشتند مانند اصلاحات در درون جامعه شکل خواهد گرفت. این در حالی است که احزابی مانند حزب اعتدال و توسعه و آن موضوعی که آقای احمدی نژاد با عنوان «بهار» ایجاد کرد عناوینی هستند که در جامعه هیچ اعتبار ای ندارد و باید توجه کرد که این اعتبار با دستور یک رئیس، مجموعه، مدیر دفتر مدیر جمهور یا افراد دیگر به وجود نمی آید.

    پس از انتخابات اردیبهشت ۹۶و پیروزی حسن روحانی و شروع به فعالیت دولت دوازدهم، روز به روز امید جامعه نسبت به عملکرد دولت کم کردن پیدا کرد، آیا که آقای روحانی جهت

    پشتوانه احزاب چقدر وقت می خواهد تا در میان مردم جا بگیرد؟

    نکته اول اینکه این اعتبار طی تاریخ ۲۰ ساله صورت می پذیرد و همچنین توصیه دوم، احزاب باید مساله جامعه باشد.جریان اصلاح طلب یک عنوان تاریخی بود که در بستر تاریخ کشور عزیزمان ایران و خاورمیانه هر لحظه مورد نیاز جامعه بوده و به همین علت جریان اصلاح طلبی توانست به درون جامعه راه یابد. بنابرین نباید گفت که هر شخصی با ایجاد تشکل و حمایت افرادی می تواند جهت خود در جامعه اعتبار جدی تلقی کند.

    روحانی امروز با وقت انتخابات تفاوت كرده است / سید محمدعلی ابطحی

    پس شما معتقدید دولت اشتباه کرده است؟

    درباره اشتباه بزرگی که در دولت روحانی رخ داد باید گفت که تصور آنها این بود تا با راه اندازی یک حزب بتوانند مجموعه حزبی خود را موازی یا مساوی با جریان اصلاح طلبی حرکت کنند، در حالی که اینگونه نبود و اصلاح طلبی یک اتفاق تاریخی بود که هنوز هم در جامعه وجود دارد. آنها با این نوع نگاه تلاش داشتند تا قدرت را به مجموعه جریان نزدیک به خود و آینده اطرافیان آقای روحانی تقسیم کنند و به جای آنکه بتوانند جهت دولت آقای روحانی روز به روز اعتبار ای ایجاد کنند برعکس عمل کرده و همین عنوان باعث کم کردن این اعتبار شد.

    برخی معتقدند رؤسای جمهور در دوره دوم بعد از کسب رأی دیگر نیاز به رأی جامعه ندارند. بنابراین جهت جلب رضایت جامعه کاری انجام نمی دهند.

    آقای روحانی از یک سو آینده سه مدیر جمهور قبلی را مشاهده و از سوی دیگر علاقه مند است تا بخش جدی قدرت در کشور، او را از خود بداند. او بعد از انتخابش در ریاست جمهوری احساس کرده که دیگر احتیاجی به رأی مردم ندارد. بنابراین باید با صراحت گفت که بعد از انتخابات ۹۶ با یک روحانی متفاوتی روبه رو شدیم. به طوری که باید گفت دلمان جهت آقای روحانی دوران انتخابات و نظراتی که در آن وقت مطرح می کرد، تنگ شده است هست. آن نظرات عامل حمایت اصلاح طلبان از آقای روحانی بود. ولی حال شاهد هستیم که آن اتفاقات و اعتبار ها دیگر دیده نمی شود و روز به روز از اعتبار اجتماعی آقای مدیر جمهور کاسته می شود.

    برخی معتقدند که پرسشها یک سال و نیم گذشته به جهت پرسشها بین المللی حاکم بر کشور بوده است و آقای روحانی چاره دیگری نداشته است.

    بله، بخشی از این پرسشها مربوط به اتفاقات بین المللی که از سوی افرادی مانند دونالد ترامپ رقم خورده و بخش دیگر پرسشها دولت به جهت شعارهای تبلیغاتی مخالفان داخلی او است و آنها هم در این میان نقش داشته اند، ولی باید توجه کرد که خود آقای روحانی در این روند نقش داشته است.

    با توجه به معرفی ۴ وزیر از سوی روحانی به مجلس، بعضی معتقدند با توجه به اینکه آقای لاریجانی به مدیر دولت نزدیک است امکان رأی آوری این افراد بالاست.

    درمورد رأی آوری این چهار وزیر باید گفت که آقای لاریجانی آنقدری نقش ندارد، آیا که رأی نمایندگان مجلس بسیار مستقل تر از این حرف هاست. مجلس نسبت به گزینش گزینه ها جهت وزارتخانه ها تصمیم می گیرد. البته تصورها این بود که آقای روحانی جهت گزینش وزرا از جامعه جوان و زنان استفاده می کرد، چراکه بسیار افراد تحصیلکرده با تجربه در بخش شخصی وجود دارند که عملکرد موفقی داشتند.

    لذا به آسانی می شد در صنعت کشور از آنها استفاده کرد و یا وزارتخانه ای مانند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می شد از زنان توانمند وکاربلد استفاده کرد، ولی متاسفانه هیچ کدام از این مباحث در معرفی وزرای پیشنهادی مورد توجه قرار نگرفت. حال باید در انتظار رأی مجلس باشیم. ازسویی اقلیتی از نمایندگان تندرو و مخالف دولت در مجلس فعلی حضور دارند، ولی نمایندگان دیگر در مجلس نسبتا همکاری مناسب و عقل محوری را با دولت داشته اند.

    واژه های کلیدی: اعتبار | اصلاح طلب | حسن روحانی | اصلاح طلبان | دولت روحانی | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار