قضاوت کردن استفاده مشاوره مشاهده نیکون D5500

قضاوت کردن: استفاده مشاوره مشاهده نیکون D5500 نورنگار noornegar نورنگار

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هرکاری می‌کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین‌بار قهرمان شود / برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کلوب نامه بنویسند و بگویند که پرسپولیس نباید قهرمان شود.

    هرکاری می‌کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین‌بار قهرمان شود / برانکو

    برانکو: هرکاری می کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین بار قهرمان شود

    عبارات مهم : برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کلوب نامه بنویسند و بگویند که پرسپولیس نباید قهرمان شود.

    به گزارش فارس، برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر برابر ذوب آهن در نشست خبری گفت: تبریک می گویم به بازیکنانم بابت برد. این پیروزی مهم و همین طور هواداران مان که دوباره با تشویق ارزش ما را به سمت برد هدایت کردند تا بتوانیم تا آخر نیم فصل امتیازها را جمع کنیم.

    هرکاری می‌کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین‌بار قهرمان شود / برانکو

    بعد از فینال لیگ قهرمانان، از 4 بازی 3 مسابقه را بردیم

    وی ادامه داد: به طور خاص تبریک می گویم که بعد از فینال لیگ قهرمانان از ۴ بازی ۳ برد داشتیم که از نظر انگیزشی بسیار سخت بود و خصوصیات یک تیم برنده را بازیکنانم نشان دادند. پندار خمارلو با صحبت هایی نشست را شروع کرد که نباید شروع می شد.

    این رفتارها با پرسپولیس شرم آور است

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کلوب نامه بنویسند و بگویند که پرسپولیس نباید قهرمان شود.

    سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شرم آور است که نسبت به قهرمان کشور عزیزمان ایران و نایب قهرمان آسیا اینگونه واکنش‌ها می شود. تیمی که این همه هوادار دارد. در منزل و بیرون از منزل نمی توانیم یک داوری نرمال داشته باشیم. یک نامه به کلوب بفرستند بگویند که شما نمی توانید قهرمان شوید و ما هم با آرامش بازی ها را دنبال می کنیم!

    دو نفر بهم خوردند، داور به کمال کارت داد

    وی در مورد اینکه کارت های زرد زیادی که بازیکنان پرسپولیس گرفتند ممکن است در یک بازی باعث از دست رفتن برد شود، اظهار داشت: صحبت در این مورد زیاد هست؛ شما حق دارید. در جلسه قبل از بازی بیش از نیمی از جلسه فنی را در مورد اینکه چه چیزی در انتظارمان است با بازیکنانم صحبت کرده ام. اینکه در بازی با ذوب آهن چه موارد داوری تا به حال داشته ایم. کمال کامیابی نیا امروز آیا کارت زرد گرفت.؟ دو بازیکن با هم برخورد کردند. کمال اعتراضی به داور نکرد. دو بازیکن به هم خوردند که بازیکن حریف روی زمین غلت زد. هر دو به هم خوردند شما نمی توانید همه حرکات تان را کنترل کنید. به هر حال بازیکنان جوان هستند و نسبت به بی عدالتی حساس هستند.

    چرا ما را احمق فرض می کنند؟!

    هرکاری می‌کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین‌بار قهرمان شود / برانکو

    برانکو تاکید کرد: آیا گل ما برابر ماشین سازی را قبول نکردند؟ در این بازی هم دو اشتباه را در دقایق آخر نیمه اول نمی گیرند و جهت حریف کرنر و اوت اعلام می شود. فکر می کنند ما حالیمان نمی شود! ما مربیان از داوران بهتر داوری می کنیم. من هر روز در زمین هستم و هر روز داوری می کنم. هم خوب داوری می کنم هم عمداً بد داوری می کنم، آیا ما را احمق فرض می کنند!؟

    بارسلونا و رئال مادرید هم در لالیگا بیشترین لطمه را می خورند؟

    سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه انتظار داشتیم بعد از این پیروزی شاد باشید ولی خیلی عصبانی هستید، گفت: روند داوری ها را از زمانی که من به پرسپولیس آمدم دنبال کنید. از چند ماه پیش که برنامه های تلویزیونی آن را آنالیز می کنند. اعلام شد که پرسپولیس بیشترین لطمه را از داوری خورده هست. آیا تاکنون ما کمکی خواسته ایم؟ آیا رئال و بارسلونا هم در لیگ خودشان زیاد از همه از داوری لطمه خورده اند؟!

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کلوب نامه بنویسند و بگویند که پرسپولیس نباید قهرمان شود.

    هر کاری می کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین بار قهرمان شود

    وی ادامه داد: ما حق داریم که خواستار احترام گذاشتن به خودمان باشیم. تیمی که این همه هوادار دارد دو بار در لیگ برتر و دو بار قهرمان سوپرجام شده است است.همه کار می کنند که هرگز ما جهت سومین بار قهرمان شویم ولی من می گویم ما قهرمان خواهیم بود.

    هرکاری می‌کنند تا هرگز پرسپولیس جهت سومین‌بار قهرمان شود / برانکو

    چقدر می توانم آرام باشم؟

    برانکو در مورد اینکه پرسپولیس خوشبخت است که مربی مثل شما دارد ولی به هم ریختن شما باعث می شود که پرسپولیس به هم بریزد، گفت: باید از بازیکنانم حمایت کنم من هر روز با آنها هستم. چقدر می توانم آرام باشم؟ مگر می شود دستم را روی سینه ام بگذارم و بگویم ببخشید و عیب ندارد. اگر سردبیر شما هر روز شما را تحقیر و اذیت تان بکند تحمل می کنید؟! البته منظورم شما نیستید فقط مثال زدم ببخشید.

    30 سال است که مربی ام

    وی با اشاره به سوابق خود در فوتبال و انتقاد از داوران گفت: من فوق لیسانس دانشکده تربیت بدنی هستم. گرایشم هم فوتبال هست. دوره مربیگری پرولایسنس یوفا را هم دارم. در همه قوانین و مقرارت فوتبال بوده ام ۳۰ سال است مربی هستم هر روز در قانون هستم. چطور آنها می توانند بهتر از من قضاوت کنند. چطور کمک داور اوت را جهت ما می گیرد ولی داور تصمیم دیگری را اعلام می کند.

    منصوریان باید از داوری راضی باشد؛ همه چیز برایش عالی بود

    سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه منصوریان با وجود باخت از داور راضی بود ولی شما ناراضی هستید، اظهار داشت: بله، داوری جهت منصوریان و تیم آنها خوب و عالی بود. من حاضرم امضا بدهم و بگویم راضی هستم که در همه مسابقه های داوران مثل قضاوت امروز جهت ذوب آهن جهت ما سوت بزنند. همانطوری که جهت سپاهان هم داوری ها خوب هست. داور خودش را گول زد. کامیابی نیا بازی قبلی محروم بود و با کارت زرد امروز محروم نمی شود.

    باید نیمه اول کار ذوب آهن را تمام می کردیم

    برانکو در مورد اینکه پرسپولیس امروز شادابی مورد نیاز را نداشت و شاید خسته بود، گفت: باید در نیمه اول وظیفه بازی را روشن می کردیم. ۵-۶ موقعیت عالی گلزنی داشتیم. اوضاع ذوب آهن بسیار بهتر از جایگاهش در جدول هست. ما می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم که در آن صورت شرایط کاملاً تفاوت می کرد. در بازی یک بر صفر امکان دارد هر اتفاقی رخ بدهد و عدم اطمینان وجود دارد. ما باز هم وقت گلزنی ایجاد کردیم ولی ذوب آهن یک شانس گل هم نداشت. با شما هم موافقم این بیستمین بازی ما بود و زیاد از همه بازی کردیم و عملاً می توانم بگویم در همه بازی ها از حریفان بهتر بوده ایم هم از لحاظ آماری حتی در لیگ قهرمانان آسیا فقط در بازی برابر کاشیما بدشانسی داشتیم. اگر در آن بازی هم تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. این هم وظیفه من است که جهت اصلاح کار بازیکنان تلاش کنم. امروز از احسان حسینی رونمایی شد و حسین پور جوان هم بازی کرد. این بازیکنان جوان به دنبال فضا جهت بازی خودشان هستند.

    اسم سپاهان را آوردم و گفتم می بریم

    وی در مورد اینکه شما از سپاهان و داوری این تیم انتقاد کردید، گفت: اسم سپاهان را آوردم و گفتم پیروز می شویم، این حق را داریم. ما تجربه بدی از داوری داریم. تا به حال یک اوت به نفع ما گرفته نشده است نمی خواهم بگویم علیپور را در ۱۸ قدم زدند این اشتباه چه عمدی چه غیرعمدی پنالتی هست. خیلی از پنالتی ها هم غیرعمدی رخ می دهد.

    واژه های کلیدی: برانکو | سپاهان | فوتبال | قهرمان | بازیکنان | قهرمانان | پرسپولیس | لیگ قهرمانان آسیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار