قضاوت کردن استفاده مشاوره مشاهده نیکون D5500

قضاوت کردن: استفاده مشاوره مشاهده نیکون D5500 نورنگار noornegar نورنگار

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث جادوگر به من گفت15میلیارد بده تا با کمک شیطان بحرین،موادجاسازی شده است در ماشینت را درعراق دفن کنم

    اعضای یک باند شیاد که به بهانه جادوگری و مهار اجنه و شیاطین و بیرون کشیدن ارواح شرور از جسم و جان مردم یک و نیم میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند به وسیله مأم

    جادوگر به من گفت15میلیارد بده تا با کمک شیطان بحرین،موادجاسازی شده است در ماشینت را درعراق دفن کنم

    عبارات مهم : ایران

    اعضای یک باند شیاد که به بهانه جادوگری و مهار اجنه و شیاطین و بیرون کشیدن ارواح شرور از جسم و جان مردم یک و نیم میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند به وسیله مأموران پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ دستگیر شدند.

    به گزارش کشور عزیزمان ایران ؛در این ماجرا که داستان های ارواح خبیثه و شیاطین افسانه ای در قصه های هزار و یک شب را به خاطر می آورد یک کلاهبردار به عنوان جادوگر بزرگ با همدستی دو زن فریبکار مردی ثروتمند را به دام کشیدند تا بتوانند با نقشه شگفت آوری ثروتش را به چنگ بیاورند.

    دوم خرداد امسال پرونده ای از شعبه نهم دادسرای ناحیه یک پایتخت کشور عزیزمان ایران به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ فرستاده شد که بازگو کننده ماجراست.

    جادوگر به من گفت15میلیارد بده تا با کمک شیطان بحرین،موادجاسازی شده است در ماشینت را درعراق دفن کنم

    مرد ثروتمندی که شاکی این پرونده است گفت: آخرهای سال پیش گرفتار یک مسئله شغلی و خانوادگی شده است بودم و راه چاره ای جهت حل مشکلم می جستم که زن جوانی از بستگانم گفت من مرد جادوگری به نام ابویاسر را می شناسم که در ارتباط با استاد بزرگ جادوگران در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و می تواند هر مسئله بزرگی را حل کند. اگر مایل باشی می توانم تو را به این مرد معرفی کنم تا به دیدنش بروی و مسئله زندگی ات را برایش شرح بدهی.

    مرد ثروتمند ادامه داد: به صورت تلفنی و از طریق خبر رسان خبر رسان تلگرام با این جادوگر آشنا شدم و به دیدنش رفتم. او خودش را گشاینده هر طلسم و ماهر در راندن شریرترین اجنه و شیاطین از جسم و جان افراد معرفی کرد.

    اعضای یک باند شیاد که به بهانه جادوگری و مهار اجنه و شیاطین و بیرون کشیدن ارواح شرور از جسم و جان مردم یک و نیم میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند به وسیله مأم

    با شنیدن شرح حالم به خلسه ای فرو رفت و هنگامی که حال عادی پیدا کرد به من گفت: اجنه و موجود خطرناکی به نام شیطان بحرینی در جسم فرزندانت حلول کرده اند و قصد دارند آنها را نابود کنند. اگر مایل هستید این موجودات شرور و خطرناک را از جسم و جان اعضای خانواده ات بیرون کنم مجبورم از استادان جادوگری کشورهای متفاوت یعنی استاد ابواسحاق و استاد عثمان کمک بگیرم و در این رابطه اول باید از شخصی به نام استاد بزرگ اجازه دریافت کنم که در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می کند. بعد از اجازه از او می توانم با کمک استادان جادوگری که ساکن کشورهای متفاوت هستند شیاطین رسوخ کرده در جسم و جان اعضای خانواده ات را نابود کنم و مورد نیاز است بعد از کشتن شیاطین متفاوت اجساد آنها را در بیابان های کشور عراق دفن کنیم با خرج چند میلیون و مرارت بسیار در این کار موفقیت حاصل خواهد شد.

    مرد ثروتمند گفت: این مرد جادوگر جهت اجرای نقشه شیطانی و فریبکارانه اش طی چند نوبت بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان از من پول گرفت و بی آنکه مشکلم حل شود در مرحله بعدی ادعا کرد شیاطین قصد دارند در خودروی خانوادگی مان و محل زندگی من و دامادهایم مقدار زیادی تریاک جاسازی کنند و ترتیبی بدهند که با پرونده سازی باعث محکومیت زندان یا اعدام من و دامادهایم شوند.

    وی مدعی شد هیچ کس نمی تواند محل هایی را که محموله های تریاک در خودروی من و منزل های دامادهایم جاسازی شده است شناسایی کند مگر اینکه حاضرشوم در قبال پرداخت 15 میلیارد تومان به او با کمک استادانش در حاشیه خلیج فارس این مسئله را برطرف کند.

    جادوگر به من گفت15میلیارد بده تا با کمک شیطان بحرین،موادجاسازی شده است در ماشینت را درعراق دفن کنم

    مرد ثروتمند می گوید: با شنیدن این پیشنهاد تازه ابویاسر به دیدن وکیلم رفتم و عنوان را با او در میان گذاشتم که در جوابم توصیه کرد عنوان را با پلیس در میان بگذارم چون در دام یک باند کلاهبردار گرفتار شده است ام.

    راز فریبکاران

    اعضای یک باند شیاد که به بهانه جادوگری و مهار اجنه و شیاطین و بیرون کشیدن ارواح شرور از جسم و جان مردم یک و نیم میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند به وسیله مأم

    سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی- سرپرست پلیس آگاهی تهران- در شرح این ماجرا گفت: کارآگاهان در جریان تحقیق با بررسی تراکنش های مالی حساب های بانکی این مرد ثروتمند متوجه شدند که تمامی چک های ارائه شده است به وسیله زنی به نام سارینا وصول شده است هست؛ همزمان با شناسایی این زن و شروع تحقیقات جهت دستگیری اش، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در مرحله دیگری از کارها پلیسی در این پرونده موفق به شناسایی محل رفت و آمد ابویاسر در منطقه نیاوران شدند و او را دستگیر کردند.

    با دستگیری ابویاسر و انتقال وی به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ فاش شد هویت واقعی وی «علیرضا. م» هست. این متهم بعد از دستگیری اعتراف کرد که تمامی کارها او و همدستش سارینا با راهنمایی زنی از بستگان نزدیک شاکی به نام «مرجان. ف» انجام شده است و جعل هویت ابویاسر نیز به درخواست این زن بوده است که بلافاصله مرجان نیز در یکی از خیابان های فرعی نیاوران شناسایی و دستگیر شد.

    جادوگر به من گفت15میلیارد بده تا با کمک شیطان بحرین،موادجاسازی شده است در ماشینت را درعراق دفن کنم

    مرد ثروتمند فریب خورده بعد از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، ضمن شناسایی مرجان به عنوان یکی از بستگان نزدیک خود گفت مرجان مدت چند سال به عنوان کارمند نزد من مشغول به کار بوده و معرفی ابویاسر به وی نیز به وسیله همین زن (مرجان) صورت گرفته و مرجان بواسطه رابطه فامیلی و همکاری، اطلاعات کامل و دقیقی از هویت اعضای خانواده ام و همچنین اوضاع اقتصادی من داشته که تمامی این اطلاعات را در اختیار ابویاسر قرار داده است.

    کشف یک راز در منزل ابویاسر

    با شناسایی مخفیگاه علیرضا در منطقه نیاوران – خیابان منایی، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به این محل اعزام شدند و در وقت بازرسی از این محل دریافتند سارینا همسر صیغه ای علیرضا و از دوستان نزدیک مرجان است.

    جادوگر قلابی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: از طریق اطلاعاتی که به وسیله مرجان در اختیار همسرم قرار گرفته بود، اعتماد شاکی «مرد ثروتمند» را جلب کرده و طوری وانمود می کردم که این اطلاعات را با بهره گیری از نیرو های ماوراء الطبیعه کسب می کنم.

    سرپرست پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اشاره به دستگیری همه متهمان گفت هر سه متهم پرونده بعد از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده، در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

    واژه های کلیدی: ایران | مرجان | پرونده | جادوگر | ثروتمند | جادوگری | جادوگران | پلیس آگاهی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار